Recenze (35)
Anna Karenina (2012)
Totálně zabitá klasika,ani jsem film nedokoukala,jak strašně mě to nebavilo a snaha o něco jiného v podobě divadelních kulis a přecházení z jedné scény do druhé film naprosto zničil a kdyby se herci snažili sebevíc,není to film ,ale divadlo,já jsem čekala klasické filmové zpracování a byla jsem strašně zklamaná,ani to nebudu hodnotit,musela bych dát to nejhorší.
Bod zlomu (2015)
Za nádherné lokace a super akční scény.
Cyril a Metoděj - Apoštolové Slovanů (2013) (seriál)
vhodné možná jen jako pomůcka při vyučování historie ve školách,hrozné dialogy i herecké výkony,spíše jako dokument,ale nudný a nezáživný,velká škoda i vzhledem k tomu,kde všude štáb natáčel,celé takové nijaké,velké zklamání
Čtyři slunce (2012)
Celé takové nijaké,divné,herecky také nic moc až na A. Geislerovou,nebýt jí ,tak není dohromady na co koukat.
Dáma v dodávce (2015)
Maggie je prostě výborná herečka a tahle role je jejím koncertem,jinak k filmu jako takovému mám výhrady.
Děda je lotr (2016)
Nechutné,nechápu,že De Niro takovou roli vezme.Trapné a oplzlé.
Druhá šance (2014)
Hodně silné drama,výborné herecké výkony
Enid (2009) (TV film)
Skvělý herecký výkon.Helen Bonham Carter je opravdu skvělá,opět mě nezklamala.Šel mi mráz po zádech z toho jaká mrcha ta spisovatelka byla o to víc ,když psala tak krásné knížky pro děti a byla jimi tak oblíbená.Vlastní rodinu zavrhla,k manželovi a dětem byla despotická a nesnášenlivá,jaký paradox oproti tomu jak ji ostatní děti obdivovali a milovali díky příběhům ,které pro ně psala.
Ex Machina (2014)
ani nebudu hodnotit,toto mě teda nezaujalo ani trochu
Gangy z Birminghamu - Série 6 (2022) (série)
Murphy skvělý, ale až na poslední 2 díly, za mě nuda,hodně politiky, úplně se ztratilo vše pro co se mi seriál tak líbil, už předchozí řada za mě slabá.