Recenze (35)
Gangy z Birminghamu - Série 6 (2022) (série)
Murphy skvělý, ale až na poslední 2 díly, za mě nuda,hodně politiky, úplně se ztratilo vše pro co se mi seriál tak líbil, už předchozí řada za mě slabá.
Jedině Tereza (2021)
Příjemná oddychovka😉
Vikingové - Ledová panna (2020) (epizoda)
Důstojné a krásné rozloučení s Lagerthou.Velmi emotivní,nádherné záběry,hudba a scéna pod vodou nádherná.
Jackie (2016)
Ještě,že jsem do toho kina nešla
Tenkrát v ráji (2016)
Opravdu opět zas jednou zabité slibné téma,příroda je to jediné co nezklamalo,Budař také dobrý,ale jinak vše špatně včetně hlavní postavy,obsazení Vavřince opravdu nechápu a Josef Smítka podle filmu vyznívá spíše jako zbabělec než hrdina,takže historická fakta opět dost překroucená,což je zde opravdu na škodu.Počáteční a závěrečná scéna úplně zbytečná.Emotivní zážitek z filmu nemám žádný a to bych u takovéhoto tématu čekala.Pěkná byla hudba.Škoda.
Děda je lotr (2016)
Nechutné,nechápu,že De Niro takovou roli vezme.Trapné a oplzlé.
Hlas pro římského krále (2016) (TV film)
2 hvězdy jen za postavu Jana Lucemburského v podání S.Majera,jinak hrůza.
Bod zlomu (2015)
Za nádherné lokace a super akční scény.
Trable o Vánocích (2015)
Strašná,nudná až otravná slátanina.Vánoční filmy beru s nadhledem a jsem spokojená s málem pokud je film alespoň trochu o něčem a má pěknou vánoční atmosféru, tento se ale opravdu nepovedl. Tady jsem měla jiná očekávání o to větší zklamání tento výtvor byl.
Hra o trůny - Rudá žena (2016) (epizoda)
Konečně zase další řada,nemůžu být zklamaná ,všechny řady super a začátek nejnovější opět super