Recenze (306)
Haunt (2019)
Zaspávať viem aj pri iných maskách
Punk je hned! (2019)
Nuda
Ostrým nožem (2019)
Náš slovenský zasrany štát 2004. Otras a lenivosť a arogancia štátnej moci
Rambo: Poslední krev (2019)
Ok juanito rambo je tu a žije si na farme s fajnou neterkou a sestrou. Povedal by som, že pohoda. Do toho príde zápletka a rambo rieši. S la putá mierda carbonmi, čo pasu mujere a to sa Jankovi nepáči. Nemali ho nasrať. To nie.... Ok štvorka bola akcnejsia. Tu sa mi páčili emócie a srdce. Je to pekne zakončenie kvinty a nech si kritici hovoria, čo chcú. Postavy super, chcel by som viac akcie a detailov vrážd, no pasce ala predátor nemali chybu. Z kina som si pískal spokojne krásnu theme melódiu a zaspávam s pocitom, že raz slyho stretnem a budeme kamoši
Elita (2018) (seriál)
Prvá séria zbytočne roztahana na zoznámenie s hlavnými aktérmi španielskeho krimi bh90210. Postavy a ich charakter su od prvej časti jasne ako kocnerova threema. Baví to dobre no porovnávať s casa je to neľudské. 3.5 stars
Kafarnaum (2018)
Videné v lietadle. Slušne a úchvatný detský talent. Krutý je ten život
Město lží (2018)
Dobry investigativny krimi film podľa skutočnosti. Johnny vie aj vážne role
Forever (2014) (seriál)
Nuda ako kosti a podobne sagory. Pan vsade bol čoskoro unudi. Oddychová zóna áno, pre náročných nie
Hotel Mumbai (2018)
Skvele napätie, herecké výkony a pointa. Plus podľa skutočnosti. Tí bastardi ma tak hnevali
Bez věcí nad věcí (2018)
Príliš nafúknuté a silene. Pekná myšlienka a milí herci, no moc ma to nenadchlo a film padne do zabudnutia