Recenze (330)
Batman (1989)
Rozhodně nejlepší zpracování Batmana, co jsem viděl. Pohádková atmosféra a kulisy, skvělá hudba a miloučký Jack Nicholson mě ani na chvilku nenudili.
Dekalog - Dekalog I (1989) (epizoda)
příliš jednostraná zaměřenost které chybí obecný přesah první dekaolg dost sráží jinak je to kieslowski jak sme na něj zvyklí a především kouzelný Wojciech Klata filmu zcela dominuje
Foutaises (1989)
amélie v osmi minutách sice dominique pinon nedosahuje fyzických kvalit audrey tautou i tak jsou foutaises moc milým dílkem
Povídky z New Yorku (1989)
průměrnou coppolovu a lehce nadprůměrnou scorceseho povídku zachraňuje vtipný, svižný a typický woody allen
Simpsonovi (1989) (seriál)
Mám tady mražený jogurt. Říkám mu mrogurt.
Tetsuo (1989)
hlavně za tu kočku
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Smeg!
Jiný druh lásky (1988) (hudební videoklip)
švankmajerova animace jako vždy vynikající ale písnička byla neuvěřitelně stupidní a zpěvákův výraz a pohyby otravné
Twelfth Night, or What You Will (1988) (TV film)
tak za prvé seš bogu pořádnej hajzl protožes mi vyfouk možnost mít tohle jako jediný z celé čsfd ohodnocené a za druhé s tebou povětšinou souhlasím branagh udělal z jedné z alespoň pro mě nejveselejších komedií trošku drama a zabil tak vcelku humor který tam opravdu a jednoduše je na druhou stranu bych to zase neviděl tak černě herci jsou až na jednu vyjímku skvělí a tím je pro mě duke přišel mi unylý a navíc měl problémy s frikativy alecelkově rozhodně jsem se nenudil
Epidemie (1987)
tvůrčí proces zachycený v jedinečném filmu o hledání a ztrátě inspirace který dokazuje jak moc je myšlenka prchavá věc