Recenze (552)
Import/Export (2007)
Mladí to nemají lehké a staří už vůbec ne. Mladí se snaží přežít v nehostiném světě, kor když jsou z Ukrajiny a nemají zrovna na růžích ustláno. Staří to chtějí mít za sebou, bez ohledu na to, jestli se mají dobře, nebo špatně. Film má hodnotnou myšlenku, ale je hrozně nudný.
Inland Empire (2006)
Lynch se přelynchoval. Ale tradičně mrazivá hudba, atmosféra a obrovský neklid přetrvávají, takže za tři.
Instalatér z Tuchlovic (2016)
...bylo to takový český...
Intacto (2001)
Originální Thriller, který si mě podmanil svou atmosférou a zpracováním... Kdo má víc štěstí, ten vyhraje!
International (2009)
Dobrá akčňárna, ale od Mistra Loly, která běží o život jsem čekal víc...
Interstate 60 (2002)
...nezapomeň si něco přát...
Intimní osvětlení (1965)
Výborný...
Invaze barbarů (2003)
Dobrý, ale nic moc...
Iron Man (2008)
Čistá zábava...
Jak jsem balil učitelku (1998)
Tři a půl - jinak - tak jak to měl všechno Max na háku, bych chtěl mít taky ...