Recenze (552)
Až vyjde měsíc (2012)
Ocenuji naprosto dokonalou formální stránku, vše je na milimetr vypočítáno, promyšleno. Ale to nic nemění na tom, že je to nejzbytečnější film, který jsem za poslední dobu viděl...
Baader Meinhof Komplex (2008)
-RAF-
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Banksy forever ...
Barva ráje (1999)
Moje první setkání s Íranskou kinematografií a rovnou trefa do černého. Něco tak citlivého a krásného jsem dlouho neviděl...
Bastardi (2010)
...za snahu.
Battle Royale (2000)
Je zvláštní, že to co mě na filmech tohohle typu vždycky sralo, mi tady vůbec nevadilo a dokonce to bylo i ku prospěchu. Nutno podotknout, že tenhle film má všechno - kromě obnaženýho hrudníku pištící japonky...jediná věc, která by to dotáhla do dokonalosti :D
Bennyho video (1992)
Když Benny to ani nechtěl udělat. Ono samo. On to jenom dokončil, protože určitě nesnášel, když se něco udělá (třeba i náhodou) na půl. A když se tak kál, tak byl odměněm dovolenou v Egyptě, kde jeho matka s veškerou silou zadržovala emoce, otec si doma uhryzal nehty z toho kam s mrtvolkou a Benny se odvděčil, tak jak se odvděčil :D___ Z Celé Hanekeho triologie o smrti nejslabší, ale nejsrozumitelnější___Chladné oko kamery nepřítomně kouká, nezasáhne...
Bílá stuha (2009)
Vše je dokonalé. Kamera, režie, herci, kostými, interiéry, exteriéry, atmosféra. Škoda jen, že dohromady to je jedna velká naškrobená, moralizující nuda, kde jsou ty "strašné" události zabalené do vaty a dány před diváka, aby si pomačkal jak jsou měkoučké. Pro mě velké zklamání...
Bílá vdova (2000)
Nejlepší komedie co se týká marihuanového tématu. Kam se hrabou ty Pseudovtipné sr***y po pubertáky.
Biutiful (2010)
Osobní apokalypsa ...