Recenze (137)
Láska nebeská (2003)
Nevím kolego britriku co je na Love Actually tak vulgárního a oplzlého. Jestli tohle někdo tvrdí pak moc současných komedií asi neviděl :-) Naopak ten film je docela konzervativní, přesto je skvělý a je v něm ukryto několik prostých životních pravd.
Big Lebowski (1998)
Nebylo to špatné. Místama :-)
Motocyklové deníky (2004)
Che je rozporuplná postava a patrně bude mnohými zatracován a jinými obdivován. Pravda je jak to už tak bývá asi někde mezi. Krom toho chlap nemá umřít v posteli ne :-)? Na samotném filmu mi nejvíc vadila rozvleklost v samotné poslední čtvrtině. Vlastně je to taková "latino Easy Rider". S mnohem pozitivnějším vyústěním.
Modrý samet (1986)
Tento film je důkazem že i bez rafinované zápletky může vzniknout mimořádné dílo. Vynikající je hlavně citlivě zakomponovaná hudební složka a to nejen Orbisonovo In Dreams. Mrazivé.
U-Turn (1997)
Máte rád Patsy Cline? Já ji miluju. Jak to že už nevydává žádný desky? - Protože je mrtvá
Uspořená libra (1963) (TV film)
Naprosto geniální počin české televizní tvorby. Mimochodem kdo z vás dokáže říct jméno té barmské vesnice kam odesílá telegram Stella Zázvorková správně bez přeřeknutí :-)
Ďáblova past (1961)
Vynikající Macháček v kontextu českého filmu 60 let hned někde za Hrušinským ve Spalovači mrtvol. Nádherná a nápaditá kamera. Odehrává se v oblasti Moravského krasu což je "krajina mého srdce".