Recenze (251)
Obecná škola (1991)
celkom dobrá komédia, aj keď toto nie je moja parketa...
Spalovač mrtvol (1968)
som to pozeral dávnejšie a viem, že som sa nenudil, ale ani nebál sa mi zdá.
Fantozzi (1975)
náhodou... riadna sranda... hehe...
V Bruggách (2008)
Človek normálne chvíľami nevedel, či pozerá krimidrámu, alebo komédiu. Chvíľu to bolo smutnotrápne a vzápätí to bolo vtipné, taký strelný satiricko ironický humor. Azda najlepšia čierna komédia akú som videl.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
vojnové filmy nejako nemám rád, ale to tomuto filmu rozhodne neuberie na kvalite. Všetko, čo by som napísal už napísali iní, tak ja sa pridám len tým, že ak si tu niekto pozerá môj komentár, kto to ešte nevidel, tak ak mu nevadí trochu viac krvi, nech si to pozrie.
Nevěřte mužům (2005)
Sympatickí herci a pár veľmi vtipných komentárov zdvíha tento film z priemeru o hviezdičku hore. V každom prípade chápem ale niektorých ľudí, ktorí pre ten istý dôvod hviezdičku uberajú.
Tri gaštanové kone (1966) (TV film)
Ako študent slovenského jazyka a literatúry poznám veľmi dobre Figulinu naturalistickú novelu. Sfilmovaná podoba sa jej striktne drží, čo pri tomto zaostalom spracovaní nie je na škodu, lebo však aspoň niečo. Pýtam sa: naozaj sú a boli slovenské filmárske možnosti také zlé, že 40 ročný film vyzerá audiovizuálne na 90 ročný? Herecké výkony dvoch hlavných predstaviteľov, rovnako ako aj autenticky znázornený slovenský vidiek z druhej polovice 19. storočia a naozaj minimalistické hodnotenie niektorých uživateľov csfd, zrejme neberúcich ohľad na nedokonalé podmienky slovenskej filmovej tvorby mi nedovoľujú ísť pod hranicu 4*.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Trošku som sa stratil v deji... ale ten asi ani nebol nejako podstatný. Michelle tak ako som ju chcel vzdy vidiet :D. A tie hlášky a spoty. Viď pes s ufiknutym prstom, alebo pílenie slečinky. hehehe... ale na 5* až moc tuctové.
Highlander (1986)
Dal by som 5, ale Qeen mi nereže, a ešte k tomu v takomto druhu filmu, kde by som skôr privítal Hornera, alebo Williamsa.
Kat (2004)
dve hviezdičky preto, lebo som chlapec a tak by sa mi mali akčné filmy páčiť hehe... . Ale nie... pár krát som sa zasmial, aj keď pre blbosti, ale zasmial.