Recenze (1 338)
Spider-Man 2 (2004)
Pro mě o dost slabší než první díl. Je zde sice více efektů, více akce, ale k užitku to není. Z příběhu bylo to nejlepší narvané do prvního dílu a na druhý toho moc nezbylo. Navíc se mi Dafoe v roli záporáka zamlouval o poznání více než Molina.
Spider-Man 3 (2007)
Nejslabší díl, ale pořád koukatelné. Akce neubylo, jenom ty lovestory jsou pořád nějaký stejný. Doufám, že se čtvrtého pokračování už nedočkáme.
Spojenci (2016)
Válečná romance u které to možná chtělo více války a méně romantiky. Marocká část mě bavila o poznání více - přípravy i samotná operace zaslouží pochvalu. Pak se ale děj narychlo přesouvá do Anglie a nastává převážně nuda, byť sem tam oživená napínavou scénou. Kromě samotného závěru však jen málokterá vybočuje z nevýrazného průměru.
Spojenec (2006)
Ukázkový příklad toho, že kvalitní filmová bankovní loupež nemusí být nutně originální. Spike Lee nepřináší do žánru nic objevného ani nového, má však k dispozici dobrý scénář a výborné obsazení v čele s Clivem Owenem, jehož hlas je pro roli geniálního lupiče jako dělaný. Solidní čtyřhvězdičková zábava.
Spotlight (2015)
Poctivé novinářské drama, které výborně graduje a na konci přináší očekávané poselství. Díky nálepce pravdivého příběhu i všeobecné známosti kauzy sice Spotlight nemá vůbec čím překvapit, ale díky kvalitnímu zpracování obstojí i jako obyčejné vyprávění, ke kterému kromě kvalitního scénáře a dobrých hereckých výkonů, není potřeba vůbec nic. Vyjma méně záživného úvodu nemám co bych vytkl. Lepší 4*.
Správci osudu (2011)
Velice příjemný film s výborným námětem a roztomilou Emily Blunt. Do této jedné věty by se dalo shrnout vše podstatné, co mě na tomhle snímku zaujalo a bavilo. Naopak mě trochu zklamal Damon, který mi v této roli příliš neseděl. Navíc se nemůžu zbavit pocitu, že originalita námětu mohla být využita daleko lépe. Ale v zásadě spokojenost, takže za 4.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
,,Hawk is the name of the guy with the shotgun. Spencer does your taxes." Přímočarý film, kterému poněkud chybí komplikovanější či alespoň zajímavější zápletka, vtipnější hlášky nebo více akce. Zkrátka něco, čím by zaujal. Nutno však říct, že Wahlberg to stále zvládá utáhnout.
Správní chlapi (2016)
,,You're a detective, and you can't smell?" Pořádný komediální nářez, na kterém je nesmírně znát, že si to hlavní dvojice opravdu užívá. Ke konci sice množství vtipu trochu upadá, ale nemění to nic na tom, že jsem se po delší době u komedie opravdu bavil.
Spring Breakers (2012)
Všechno špatně. Na film mě nalákaly hezký holky v bikinách, ale rozhodně jsem nečekal, že to bude jediné, co se mi v tomhle snímku bude líbit. Příběh nestojí za nic, Franco je k smíchu. Jediná postava, která mě jakž takž bavila zmizela po půlce filmu úplně. Ani konec nijak nezaujal. Doufal jsem v sexy zpověď ze života dnešní americké mládeže, ale tohle je... Já vlastně ani nevím co to je.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
U Rodrigueze má divák zaručenou kvalitu. A to i pokud jde o takovou infantilní, na první pohled, blbinu. Ono to překvapivě docela funguje- vizuálně perfektní, Banderas-Gugino jsou dobrá rodičovská dvojka a ani mladí herci nijak nevadí. Jenom ten příběh by mohl být o dost lepší, ale jinak jsem spokojen.