Recenze (286)
Mamba show (2010) (pořad)
Teda Halino, nikdy si mi nevadila a na Banánový rybičky jsem občas koukla a občas se i zasmála, ale tohle je hodně slabý. Studio děsný, hosti na nic a humor vázne, to celé v lacině vyhlížejícím pojetí.
Uctivá poklona, pane Kohn (1992) (seriál)
Podivuhodná dobrodružství, nad kterýma zůstávám s pusou otevřenou. Taková podivná věc, ale herci jsou tam skvěle obsazení plus Raul Schránil.
Lásky na zítřek (1986) (TV film)
Perfektní skanzen filmové tvorby osmdesátek , ale nedá se tomu upřít, že na začátku asi byl dobrej nápad.
Vizita (2010) (pořad)
Nevim, co je na tom špatnýho. Medicíně nerozumim, ale těžko budou lékaři do tv lhát, a je to ze tří čtvrtin právě o osvětě a varování před závažnými zdravotními nebezpečími. Je v tom sice znát tvůrčí přístup Novy, ale na informace to nemá vliv, tak si myslim, že je zbytečný to opět házet do jednoho pytle s ostatníma blbostma.
Charly (1968)
Silný příběh, který byl se snahou zpracován, ale ne vždy to úplně zapadlo. Co mě ale zaujalo, byly ty různé prostřihy. Škoda, že celý film se nenesl ve větším duchem moderny a sci-fi.
Prázdniny v Římě (1953)
Kdo by si nepřál být Audrey nebo Gregory, a zažít překrásný den v městě měst, věčném Římě.
I Love You Phillip Morris (2009)
Nemůžu si pomoct, ale prostě úžasný. Zkrátka něco úplně jinýho. Brečela jsem u toho, jak malá.
Panenství (1937)
Nádherná ukázka Vávrovy režijní práce. Je to ostuda, že jsem to shlédla až teď, je to perla prvorepublikové kinematografie.
Věříš si? (2007) (pořad)
Chudáci děti tam. Soutěžný disciplíny strašný, výhry mizerný a ta moderátorka tomu dává poslední hřebík do rakve.
Československý filmový týdeník (1954) (seriál)
Co všechno se tam člověk zajímavého nedozví. Hotová studnice moudrosti :)