Recenze (286)
Mr. GS (2008) (pořad)
Ubohá napodobenina.
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Mě to přijde jako vymývání mozku. Ale když před to strčíš děti, za půl hodiny je tam najdeš sedět, tam kde předtim, tak ten pořad má svý výhody.
Stefanie (1995) (seriál)
Stejná blbost jako Ordinace na Nově. S jedním rozdílem. V Německu touhle krizí prošli o deset let dřív. Holt sme pořád pozadu...
Komisař Rex (1994) (seriál)
Hvězda dopoledních seriálů v mém ranném dětství. Tři hvězdičky dávám za ty první díly, kdy Moser jezdil Alfou. Pak už to bylo jen horší.
Vajont - šílenství mužů (2001)
Nemyslím si, že by to byl špatný film. Jistě svý dělají trochu okatý triky a ta hudba mi k tomu taky moc nesedne. Ale jinak lehký nadprůměr.
Dobrý ročník (2006)
Film, který zpraví i tu nejhorší nálad.Který má skvělou atmosféru, hudbu, exteriéry a herce. Na druhou stranu, jak už tu tu bylo řečeno, v několika okamžicích se film až nebezpečně blíží ke klišé a nudě. Russel mi tu moc nepřirostl k srdci.
Případy detektiva Murdocha (2008) (seriál)
Jako oddychovka po těžkym dni dobrý, ale občas se najde nudnější díl.
Sabotáž (2007) (pořad)
Kvalita je proměnlivá, ale jinák, největší blbost, kterou sem viděla, nechápala a úplně mě dostala:)Navíc hudební doprovod s 90's tomu dodává správnou undergroundovou příchuť.
Dobrodruh (1987)
Netušila jsem, že něco takového existuje a překvapilo mě to.
Princezna Fantaghiró 3 (1993) (TV film)
Za Tarabase a hudbu, která doprovází konec příběhu. ta se opravdu povedla.