Recenze (566)
Rande na dvě noci (2014)
Ja tyhle komedie proste miluju 😍
Srážka s láskou (2019)
Takové romantické filmy mě nikdy neomrzí :-) I když je děj ohraný, mě to bavilo a vtáhlo. 5*
Nekonečná láska (2014)
Krásné krásné, dokonalý romantický filmecek, nemám co dodat, 5*!!
Vůně ženy (1992)
Úžasný film, skvělý Al Pacino, jasných 5*
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
A.C.A.B.
Sousedi 2 (2016)
Zbytečný druhý díl. Jednička se mi moc líbila, ale dvojka velké zklamání... 2 * a to se musím ještě držet.
Láska přichází o Vánocích (2010) (TV film)
Upřímně po 20 minutách jsem to chtěl vypnout a dát 1*. Nakonec dobře, že jsem vydržel. Pěkný romantický filmeček a nakonec uděluji 3*
Ulovit miliardáře (2009)
České filmy mám rád a to i ty slabší, ale co je moc to je moc! Film jsem protrpěl až do konce... 1* za snahu.
Z cizího krev neteče (2013)
Ale jo mě tahle komedie sedla. Od začátku jsem se bavil a byl překvapen dosti nízkým hodnocením. Bylo to u mě něco mezi 3-4*, ale právě díky zmíněnému nízkému hodnocení, já přidám a dávám 4*. Takovéhle typy komedii já můžu.. 65%
Carlitova cesta (1993)
Špica film. Skvělý Al Pacino, super dej, skvělý závěr. Někoho tenhle film nudil, me maximálně strhl. Vic takových. 9/10