Recenze (566)
Ponorka (1981)
Miluju filmy, odehrávající se po mořskou hladinou!! Kor, když se jedná o ponorku, která se dostane do těch nejhlubších míst.. A tenhle film byl navíc velmi dobrý, kvalitní, moc se mi líbil. 90%
Osvícení (1980)
Hodně dobrý film, od kterého co jsem slyšel, jak je dobrý a podle hodnocení čekal trochu víc. Což o to, film velmi dobrý, skvělý J. Nicholson, který nezklame. Podobně hrající na blázna/vlkodlaka jak ve filmu vlk či v Přeletu nad kučím hnízdě. Ale čekal jsem víc spíše, že bude více depresivnější, hrozivější, jak film co jsem viděl před časem Ti druzí. Ten mi přišel daleko depresivnější. Ale jinak velmi dobrý film, od první minuty jsem byl přikovaný na sedačce a rozhodně jsem se nenudil. 85%
Vrchní, prchni! (1980)
Super film!! Viděl jsem ho nespočetněkrát a vždy mě bavil jak bych ho viděl poprvé. Tohle nemá chybu, skvělé! 92%
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
Klasika z dětství bob a bobek - králíce z klobouku... 90%
Byl jsem při tom (1979)
Ne tohle me vazne nechytlo. Strašná nuda, tak bych to charakterizoval...Tlachání o zahradníkovi fakt uz víckrát ne.
Pat a Mat (1979) (seriál)
Vynikající oddechová rodinná komedie.... 90%
Útěk z Alcatrazu (1979)
Výborný film.. Měli to chlapci dobře promyšlené, hlavně C.Eastwood, který zahrál skvěle. 4*
Dallas (1978) (seriál)
Stará "klasika" Dallas, seriál na který koukali naši a ja vždy nudící, očkem na tenhle nekonečný příběh koukal. Moc dílů jsem neviděl a myslím si, že jsem udělal jenom dobře :-) 1 hvězdu ale dám..
Železný Schwarzenegger (1977)
Super dokument. Tohle je pro mě srdeční záležitost, protože sám posiluju... Moc se mi to líbilo, bylo mi jen líto toho, že to tak rychle uběhlo a skončilo. Jinak Arnold a jeho postava? Člověk může jen závidět:-) ... 95%
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Stará dobrá klasika...