Recenze (290)
Šokující odhalení (2019)
Here's the thing about being sexually harassed at work. It condemns you to questions. You keep asking yourself, "What did I do? "What did I say? "What did I wear? "What did I miss? "Am I seen as weak? "Will they say I'm after money? "Will they say I'm after attention? "Will I be left out? "Will I be defined by this for the rest of my life?" Vyborny. Charlize vypada presne jako Megyn Kelly.
Souboj s rodinou (2019)
Wrestling jde uplne mimo me, znam jen ty nejznamejsi jmena co prosla pak filmem, ale tohle byl paradni pribeh. Vyborne zahrane, bavil jsem se.
Králíček Jojo (2019)
Velmi zajimavej film. Na zacatku si rikate, ze je to spis parodie aby to pak velmi rychle zvaznelo.
Ztratili jsme Stalina (2017)
All the best doctors are in the gulag or dead. :-D
Irčan (2019)
Ma to skoro 4 hodiny, takze tady mate navod, jak si z toho udelat miniserii: Episode 1: I heard you paint houses: Start - 49:00 (Zastavte, kdyz Hoffa polozi telefon) Episode 2: Hoffa - 49:00 - 1:40:00 (Zastavte, kdyz predstavi Joye The Blond) Episode 3: What kind of Fish - 1:40:00 - 2:47:30 (Zastavte az Frank odejde z baraku) Episode 4 : It is What it is - 2:47:30 - konec.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Dvouhodinove cekani na dokonale finale. Ale i to cekani stoji za to, jen to neni typickej Tarantino, pribeh je vlastne... o nicem. A Brad Pitt naprosto bozi.
Útok z hlubin (2018)
Neni to dokument, je to akcni becko s ackovym obsazenim. A je to hodne svizny a zabavny becko.
Apollo 13 (1995)
Nedelni filmove retro okenko. a successful failure NASA, hodne dobre natoceny. I po tech 25 letech to stoji za videni.
Black Panther (2018)
Po druhem shlednuti jeste hvezdu pridavam, protoze je to fakt dobrej film, bavi, akcni sceny vyborny, svet Wakandy nadhernej, hracky dobry...
Trojí hranice (2019)
spis drama nez akcni film. Ale slusne, dobre obsazene, hezka vyprava a pak dobrych akcnich scen. Scenar ma svoje diry, ale na nedelni odpoledne/vecer idealni. slabsi 4.