Recenze (273)
Cesta do hlubin mozku (2015) (seriál)
Jedná se o můj nejoblíbenější vědecký dokument. Považuji ho především za velmi přínosný i do praktického života. Tak například jsem si pohovor domluvil po obědě :)
The Invitation (2015)
Velmi napínavý film, který buduje nejistou atmosféru postupně. Film nemá ambice stát se klasikou žánru, ale je řemeslně naprosto výtečný a všichni herci jsou dobří. Jdu se kouknout na na další počiny režiséra.
Magická hlubina (1988)
Nedávno jsem to jenom zahlédnul v televizi, a už je to dlouho, co jsem to sledoval v kuse. Nicméně jsem si uvědomil, že i přes hodně slabé herce to má zajímavou magii a především mysteriózní hudba se mi líbila.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Je to nostalgie, i když je jasné, že je to slabší než většina ostatních 'Carryovek'.
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Cistou radost ze sledovani filmu jsou uz dlouho nemel. Krasny film plny humoru.
Kokuhaku (2010)
Pamatuji se, ze se mi to moc libilo, ale nemohu si na to poradne vzpomenout. Mam vubec problem s asijskymi filmy, ze mi velmi casto splivaji. Nejspis to bude herci, kteri jsou pro me jako Evropana zamenitelni.
Rudyho má každý rád (2015) (seriál)
Tohle je nejpodcenenejsi zalezitost, kterou si ted vybavim. Mam radost, ze u nas dokaze vzniknout sitcom, jako jsou ty svetove. Jasne, neni nejlepsi, ale to ze je cesky neznamena, ze by mel mit jiny metr________ Sitcom se vsim vsudy a uplne skvelym Rudym. Kam se hrabe Ted z HIMYM.
Holka na zabití (1975)
Libi se mi, jak tu Veskernova hraje.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
"What a lovely day".
Sněhurka (2012)
Unikatni zalezitost, ke ktere se vratim i v komentari. Tesim se az to pustim rodicum o Vanocich. Hlavne musim rict, ze jsem se u toho hodne a ze srdce zasmal.