Recenze (2 169)
Frajer Luke (1967)
Vím, že se mi ti kdysi líbilo, ale dneska si vybavuju hlavně ty vejce.
Osvícení (1980)
Vždycky jsem chtěl dělat údržbáře na horské chatě. Ovšem už si nejsem tak jistý. Nicholson předvádí úžasnou proměnu. Kubrickova režie opět lahůdka. Pokud ovšem nikam nespěcháte...
Amadeus (1984)
95% Režisérský sestřih výborný. 5% dolů za ten smích...
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Kolikrát se povede dvojka víc než jednička? Výborné triky i scénář.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dneska už klasika. Nejlepší Tarantino.
Spalovač mrtvol (1968)
Famózní výkon pana Hrušínského.
Zelená míle (1999)
Neříkejte, že jste neplakali.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Jeden z pěti nejlepších westernů!
Sedm (1995)
Atmosféra stejně děsivá, jako ten konec. Scénář, herci a režie naopak...
Tenkrát na Západě (1968)
Je to prostě jeden z pěti nejlepších westernů....