Recenze (7 982)
Opravdová kuráž (2010)
Hodně zjednodušený western není mým šálkem kávy.
Čára (2017)
"Opica ako opica..." Tohle drama nieje bohviečo a je především o nesympatických postavách, jednou stačí.
Příliš dlouhé zásnuby (2004)
"Prdí pes, štěstí dnes!" Mysteriózní romantika stylizovaná do poetického kolorovaného hábitu. Kromě jisté kritiky válečných hrůz mne ale tohle drama nedostalo. Soustředilo se především na vyprávění, přitom herci by jistě mohli film podstatně "dokouzlit", ale nedostali prostor...
Válka bez pravidel (2014)
Po půlhodině vzdávám, chaotická nuda...
Metráček (1971)
"Když nastoupí Metráček, dostanete na fráček!" Černobílá romantická podívaná pro mladé.
Nebezpečné pády (1994)
"Jak zastavíš tu věc?" Vtipná akční kriminální komedie s parádní parašutistickou scénou, typickou pro kvalitní akční filmy 90. let.
Joe (2013)
"Ale vím, že jsem naživu jenom díky tomu, že se umím ovládat..." Špatně natočené drama to není, ale nadprůměr také ne.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Mezopotámii (2001) (epizoda)
Dedukce, dedukce, dedukce... Nebudu to opakovat pětkrát, ale hvězdičky ano :-)
Talár a ptačí zob (2003) (TV film)
"Mozku, mysli!" Spíše divadelní sólo pro Jaromíra Hanzlíka a Zdeňka Svěráka.
Tchyně a uzený (2011) (TV film)
"Ty ji zase nesnášíš, tak se to zprůměruje..." Hořké komediální drama solidně zrežírované i solidně zahrané.