Recenze (112)
Creepshow (1982)
Richarde jak dlouho dovedeš zadržovat dech? Dlouho, dlouho...monotonní hlas VHS dabingu, úchvatné horůrky, u kterých jsem jako malej nedýchal...stojí za to vidět!
Sedm (1995)
Asi jsem od tohoto snímku čekal více... Závěr jsem očekával, film mne ničím nepřekvapil...čisté čtyři FightClub je u mne nejvyšší kategorie, i proto jsem přísný...
Bylo nás šest (1986) (seriál)
Oheň voda vítr...samolepky lásek po kapsách... Typickej komunistickej seriálek se vším všudy...je to koukatelný a dnes už i pro zasmání
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
Kdybych mohl tak seriál ještě vidět. Jo tu kostru si pamatuju taky... Písničku umím 20 let nazpamět!!!
Goro, bílý pes (1980) (seriál)
Totální doslovné emoční splynutí s berg.12 - legenda, dal bych i 5 ale po stažení a shlédnutí dílů skoro po 20 letech musím být objektivní...
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Ty vole Lábus a fotbal...tak to mi vyliž prdel...
Redakce (2004) (seriál)
Nic jsem na serálu nespatřil a Šteindler u mě akorát klesl stejně jako Kačer od vedle...horší než pouta
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Nejlepší telenovela jakou jsem kdy zahlédl, slušné herecké výkony, uvěřitelné dialogy...Jsem překvapen, že je z dílNy tOVArny na demenci...změna k horšímu...2 *
Ostrov (2005)
Za nápad...tohle jednou možná lidstvo nemine...
Svěrací kazajka (2005)
Film o tom jaký život může člověk vést pokud ve správnou chvíli udělá správný krok...a nebo pokud ho propásne.. CO MYSLÍŠ není právě teď ta chvíle, kdy můžeš změnit TVŮJ ŽIVOT?!...Možná už moc času nemáš...tak odlep zadek od počítače a něco dělej!!!