Recenze (127)
Krokodýl Dundee 2 (1988)
mno je to horší než jednička, ale za hlášku co to říkal: "ptá se jestli je můžeme sníst" mě opravdu dostala:)
Rumburak (1984)
Rumburak je prostě diktátor:)
Aféra Thomase Crowna (1999)
Podle mě na tyhle role je Pierce jako dělaný (stejně jako 007), ixkrát jsem viděl tento snímek...není to nic převratného, ale pro mě je to pecka:)
Nájemní zabijáci (2011)
Dobre becko na uvolnenou:-)1 vtipna hlaska,ale predvidatelny dej
Tati, ty jsi robot (1991)
Nazev rika presne kvalitu snimku:-)
Trucky na ledě (2007) (pořad)
Zajimavosti dobre ale nezazivne kecy ridicu se fakt nedaji vydrzet:-)
Velký útěk (1963)
je to milé:) i ty tunely se mi moc líbily, ale co je moc to je moc:-D ty vozejčky tam..........prostě jim tam něco občas hapruje:) tak 3,5
Honba za diamantem (1984)
Koukal jsem na to po delší době... a je to příjemné odlehčení od ostatní filmů....takže nynější sazba 5+++
Vyvrženci pekla (2005)
Nechutně zajímavé........
Gia (1998) (TV film)
smutné....ale angelina tam je přenádherná:) a hlavně není ještě tak pohublá jako dneskom....