Recenze (127)
Keith (2008)
jeden o hodně z lepších teen filmů:) 4*
Výplata (2003)
Je to moc děravý, když vidím budoucnost tak ji prostě nejde změnit:-Dmno ale nenudil jsem se a náladu na americký happyend jsem dneskom taky moc neměl takže 3 hvězdy bohatě stačí:)
Dobrý Will Hunting (1997)
Já měl vždycky rád ty bláznnvý matematiky...Oblíbení herci plus jejich výtečné výkony 5+++
Princ z Persie: Písky času (2010)
Má to svých much dost, ale mě se to líbí. Přeci, kdyby to nebylo dobrý tak na to nebudu koukat opakovaně:-D
Insidious (2010)
Špatné to nebylo, ale někteří herci mi opravdu nevyhovovali a myslím si že by ani hrát neměli:) neříkám že jsem se nebál:-D ale fakt to bylo jednoznačné a nic moc říkajíc:/ slabé 3
Správci osudu (2011)
Oblíbený herec plus žádný výstřel ze zbraně:-) ideální pro vás a pro vaši přítelkyni aniž by jste se ukousali nudou:)
Interstate 60 (2002)
Miluji tu kouli:)
Na plovárně (1998) (pořad)
Marek Eben je třída, tudíž i pořad nemůže být horší.
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
náhodou jsou ty hovna občas na uvolněnou dobré;-)
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
nechutnost sama:-D