Recenze (127)
Smrtonosná past (1988)
Jeden znejlepších nesmrtelnejch "Honzů" který zabije všechny zlí teroristy, zloděje a bubáky, kteří se mu připletou do cesty a to vše s ftipnýma hláškama provázející celý akční film,...co více si přát
Městečko South Park (1997) (seriál)
Seru na vás, jdu domů. A teď si říkám jestli by si seriál nezasloužil jenom 4 hvězdy kvůli nevyrovnanosti zábavnosti novějších dílů....
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nohy, ruce, těla, hlavy nezůstávají v průběhu filmu pohromadě....takže dobrý
Dobrý ročník (2006)
Okopírované bobule...Ne vlastně Bobule čerpali z dobrého ročníku líbivé pěkné roztomilé zábavně a nenudné 4+
Cizinec (2010)
Přehnané nedomyšlené absurdní co říci a 2 hvězdy davám jenom kvůli angelině, kterou miluji a kvůli depákovi ..
Titanic (1997)
Co říci, v starších filmech nemám rád dikapria a tudíž se mi ani tento totálně zdlouhavý film nelíbil na tož když se naněj podíváte na Nově.
Vřískot 4 (2011)
Trochu odlišné oproti 1,2,3; ale to neznamená že by došlo k pohoršení spíš k vývoji:-)více parodický prfků atd..atd.. už si jenom říkám, jestli Neve Campbell je tak zakomplexovaná nebo to tak opravdu umí zahrát...