Recenze (224)
O zapomnětlivém černokněžníkovi (1990)
hrozná pohádka...
Žába k zulíbání (2002)
a věděli jste, že sem si můžete schovat trávu? jednoduchá sranda. nemusíte nad ničím přemýšlet prostě se jen dívat, zbytek přijde. škoda toho konce. Asi nevěděli, jak to zakončit - tím nemyslím 'happy end' ale jak je to ke konci utahané...
Dům snů (2009) (pořad)
zajímalo by mě, kdy se češi přestanou opičit a kopírovat a místo toho vymyslí něco, co bude kopírováno od nás...
Jste to, co jíte (2006) (pořad)
kdyby to žrádlo, místo toho aby ho vyhodili, dali raději bezďákum...
Jsi můj život (2006) (seriál)
párkrát jsem na to brzo ráno koukala. tihle dva už jsou provaření, Natalia má pořád stejné výrazy. Ale pořád lepší než se dívat na snídani s novou
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
takovej německej Hercule Poirot xD nevydržím se na to dívat ani minutu, stačí znělka a přepínám, pro jistotu i vypínám tv úplně
How to Be (2008)
kolikrát jsem měla připomínky na své rodiče - už je mít nebudu.
The X Factor (2004) (pořad)
v Anglii jsem se dívala na x-factor i na superstar. A nebavilo mě to stejně tak, jako kdybych na to koukala v Čechách
Human Traffic (1999)
Asi jsem divná. mě se to nelíbilo. ani jak to bylo natočené ani o tom, o čem to bylo natočené. Jednoduše mi to přišlo o ničem. Jediný co sedí, že je v UK zhulenej každej..
Čtvrtý druh (2009)
od tohohle filmu jsem očekávala mnoho. Známí mi ho doporučovali. Fajn - zapnu, koukám a po 30 minutách vypnu - nuda. Pár dní na to jsem se přemluvila k tomu, že to dokoukám. Neměla jsem to dělat. Milla mě zklamala , nevěřila jsem jí jediné slovo, nebavila mě, nudila mě svými obličeji... Nevěřím ani tomu, že je to podle skutečné události; ty 'skutečné' záběry tomu ještě ubíraly.. chudák sova - taky jen seděla a čuměla - jako já.