Recenze (109)
Operace Dunaj (2009)
Ještě, že jsou na Nově reklamy tak brzo, hned při první jsem šel do postele.
Auta 2 (2011)
Bál jsem se, že to bude horší, zdejší komentáře mne od filmu hodně odrazovaly. Bohužel na první díl to nemá ani trochu, což je prostě škoda. Vadila mi dlouhá stopáž a celkově překombinovanost filmu.
Veni, vidi, vici (2009)
Xkrát hrající jedna píseň, díky který je film o 10minut delší. Opravdu špatná herečka Kocurová a nesmyslná role Gotta. Jo a je to komedie a já se ani jednou nesmál. Takže to máme 5*-*-*-*-*=1*
Den poté (2004)
Klasickej Emmerich efekty úžasné, příběh prostý, přihlouplý a těch EKO keců.
TOP STAR (2010) (pořad)
Pro koho to jako je?
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Nikdy mne nelákalo jet do Afriky, ale v tu chvíli jsem tam prostě chtěl být.
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Prima nemá licenci na Dr. House, tak koupila kopii. No radši se na to ani dívat nebudu. Tak jsem se nakonec koukal a byla to velká chyba, takhle nechutně detailní kopii jsem fakt nečekal a TIC TAC místo Vicodinu to dorazil, jdu blejt.
Protektor (2009)
Úchvatné a ten soundtrack, lahoda.
Czech Made Man (2011)
Ale jo, proč ne. Pár scén by tam teda být nemuselo a některé tam zase jakoby chyběly, ale i tak se mi výsledek líbil. A navíc jsem asi jako hlavní hrdina ujetej na číňanky nebo alespoň na Veroniku Hong.
Fur TV (2008) (seriál)
Jediný poslední díl nebyl na 5*, jinak bomba!