Recenze (65)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Tak je vidět, že retardům s IQ shnilé okurky se film líbí, takže účel to splnilo. Já jelikož toho egomaniaka z hlouby duše nesnáším a dost se mi příčí jak okrádá lidi, nemám jinou možnost.
Zoo - Omluva (2022) (epizoda)
Já se fakt snažil, ale tohle nejde ani přetrpět, co to jako má být :(
Marie Terezie - Série 1 (2017) (série)
Výprava se mi líbila, nakonec i herci hráli dobře, Vojta Kotek mě příjemně překvapil, jen mě mrzí, že to má jen dva díly, rozhodně by si to zasloužilo minimálně ještě další 3, protože takhle to působí tak podivně usekle.
Holky pod zámkem (2015) (pořad)
Teda docela čumím jaký tam májí lážo plážo a co všechno tam můžou mít, prstýnky, řetízky, rádio... To raději pořad Za Katrem tam panuje jiná disciplína.
Jan Hus (2015) (TV film)
Ta hudba k tomu, to je příšernost :(
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Skvělý sitcom, dlouho jsem váhal, ale pak jsem shlédl všechny série a doslova mě vtáhl k sobě :) Ovšem největší zklamání je změna dabérky Penny, tím dílem jsem hodně zklamán.
Hospoda (1996) (seriál)
Tento seriál můžu vidět pořád a neomrzí, úžasný Petr Nárožný a jeho hlášky, to je prostě super :) I ostatní stolovníci skvěle sekundují a jako záporák ,, Sedmidřep,, Skvělé, skvělé, škoda, že nebylo více dílů :) ,, Kachnáááááá! ,,
Hlava rodiny (2014) (pořad)
Ten dementní Filip z tý zazobaný rodiny byl proboha co?
Riddick (2013)
Za klasiku tři hvězdy, ale ty dialogy to je něco příšernýho.
Amazing Spider-Man (2012)
Obrovské zklamání, tak pitomej scénář jsem dlouho neviděl. A navíc kam se hrabe Emma Stone na Kirsten Dunst :)