Recenze (160)
Pařba ve Vegas (2009)
Dan Band (resp. Dan) na konci potěšil, ale jinak se jedná o celkem průměrnou komedii. A proč český překlad nezní "Kocovina" jde taky mimo mě.
Omid Djalili: No Agenda - Live at the London Palladium (2007) (pořad)
Slabší čtyři hvězdy, Omid je celkem žertovný, ale některé věci vyzněly dost do prázdna.
Jesus Camp (2006)
Hodně znepokojivé. Je dobře, že to někdo ukázal světu, snad se z toho trochu poučí.
Stranger: Mukó hadan (2007)
Uznávám, že příběh je předvídatelný a plný klišé, ale s takovouhle animací by se na plátně mohlo dít prakticky cokoliv, a bylo by to super.
Katt Williams: It's Pimpin' Pimpin' (2008) (pořad)
Kdybych byl negr, asi dám pět.
Salad Fingers (2004) (seriál)
Pokud vás Salad Fingers zaujal, zkuste také toto, další věc z dílny Davida Firtha: http://www.youtube.com/watch?v=ke6P5qF072k
Triumf vůle (1935)
Je to sice dosti zdlouhavé, ale má to své žertovné momenty.
Igor (2008)
Za "píseň" ze závěrečných titulků jsem musel srazit hvězdu. Jak mohl někdo vybrat tak neskutečně hnusnou a nehodící se věc?
Volejte věštce (2008) (pořad)
Zajímalo by mě, jestli pani Marcela opravdu věří, že ovládá nějaké nadpřirozené schopnosti, nebo jestli zkrátka vědomě lže a podvádí. Skutečnost, že v některých komentářích zde lidé koketují s myšlenkou, že věštění z karet je naprosto reálná záležitost, mě silně znepokojuje.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Až na Michala Davida mi to přišlo celkem tragické...