Poslední recenze (436)
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Všichni se chytají srovnání s Trůny, ale já tu spíš cítím závan z Říma. Hlavně co se technického provedení týká, ale i to, jak vážně seriál bere kulturu a prostředí, ve kterém se odehrává. Senzace.
Hvězdná brána: Atlantida - Poslední muž (2008) (epizoda)
Další opakování nápadu z SG1, u kterého navíc nezáleží vůbec na tom, co se v průběhu děje, protože na konci přijde restart. A navíc si scénáristi pomohli dost velkou berličkou v tom, aby posunuli hlavní děj dopředu.
Earwig a čarodějnice (2020)
Vlastně příběhem je to milý ghibli film, ale technicky je to hrozně ošklivé. Všechny scény se odehrávají atmosférou v pravé poledne, obličeje nemají žádné stíny. Celé to vypadá jako test animace pro rozfázované storyboardy. Zkrátka jako nehotový produkt.
Poslední deníček (2)
Moje da best filmy
1 - Markéta Lazarová
2 - Carlitos's Way
3 - Mise
4 - Into the wild
5- LOTR