Recenze (118)
Tibet - oheň v zemi sněhu (2013)
Zajímavý pohled na druhou stranu barikády. Komunistická tvrdá ruka trestající poklidně žijící mnichy od kterých západní svět pomalu a tiše odvrátil pohled. Ukázka toho, že když je národ dohnán do rohu, z kterého není úniku, poslední možností je zviditelnění, které se nedostaní, protože číná blokuje všechny komunikační kanály.
Temný případ (2014) (seriál)
Jeden z nejlepší seriálů za posledních 5 let. Na tohle se budu muset kouknout znovu. Doufám že pokud udělají druhou řadu, bude ještě lepší..
Na život a na smrt (2013)
Až na scénu s pády ze skály je to velmi realisticky zpracováno.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Jako pohádka o úplně jiné knize je to krásné epické dílo plné vtipných bojových scén. Jako film podle předlohy z Hobita je to uplná tragédie, těm co četli knihu a neviděli druhý díl radím se téhle hrůze vyhnout.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
První až pátá serie to šlo, od šesté to jde rapidně z kopce..
Volejte věštce (2008) (pořad)
Když má člověk špatnou náladu, tohle mu ji zvedne..nebo taky možná ne a bude si říkat WTF ?
Armadillo (2010)
Podle mně to je docela zkreslení, nebo´t pokud je to podle pravdy, Dánksé speciální síly by měli dávno být zrušeny, je to spíše ostuda..a nesmyslnost války je tam krásně vykreslena, jen tam není vykresleno proč a za co se tam bojuje..smutný že něco takovýho vubec vzniklo..
Můj vysvlečenej deník (2012)
Pokud je tohle hit české kinematografie, tak ani nechci vidět nic novějšího..:-(
Chicago Fire (2012) (seriál)
Jelikož mám prostředí hasičů a záchranných složek rád, na tohle vydržím koukat celé hodiny..docela mi to připomíná film Oheň.
Drive Angry (2011)
* za Charger ** za Chevelle *** za Fichnera a Amber