Oblíbené filmy (10)
Smrtelné zlo 2 (1987)
Je to sice sprostost na sedemnastu ale ja mam tento filmik strasne rad!
Darkman (1990)
Raimi ma nesklamal, spolu s Evil Dead II najlepši film, co som od neho videl. Scenu so slonom milujem!
All That Jazz (1979)
krasa... (viem, hodnotny koment)
Volavka III (2003)
super (dalsi hodnotny koment)
Cashback (2006)
Stvořeni pro lásku (2000)
krásny film..