Recenze (1 406)
Lovecká sezóna (2006)
Jednu za kreslení, a jednu za práci po kreslení.
Nestyda (2008)
Tak jsem u toho usnul, že ani nevím jak to dopadlo, ale v celku mi to ani nechybí, a to je nestydatá chyba ...
Kluci v akci (2005) (pořad)
Vaří sice kraviny, ale aspoň je u toho sranda :o)
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Jen jednou a nedopatřením. Mi totiž tyhle rádoby TV kuchyně nic neříkají. Tedy až na Kluky v akci, ty mají aspoň vtip, i když stejně vaří kraviny :o)) Ale k Halině, tady jde vlastně jen o Halinu, neb jídlo přes ní není vidět, není vlastně vidět vůbec nic, než Halina, která ve své velikosti funí, chvílemi vůbec nemluví, a vlastně ať si nemluví, ale asi nejhorší TV kuchařka, co jsem kdy viděl ...
To byl zítra flám (2010)
Před 25lety ano, dnes už ne ...
Rebelka (2006)
Takhle to dopadá, když autoři neví, co je to kurva Punk wole ...
Jump street 21 (2012)
Přesně, a přitom stačí tak málo, aby toho bylo dost pro všechny. To je totiž přesně to, že od toho nic nečekáte a dostanete velkou porci. Je vidět, že to jde i bez fekálního humoru, že to jde s málem, že není třeba extra hvězd (si říkám, je to Johnny, není to Johnny :o) a je to Johnny z Jump Street :o) Bavil jsem se, nepřepínal, dokoukal, perfekt :o)
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Je to jako špatný pití, musíte to něčím zalejt, tak jsem na to kopl dva díly Británie, a hned je mi líp :o) PS: okopírovat Británii, sklep, Sodu, Monthy aj. a udělat z toho takovou frašku, a navíc se s tím průserem ještě chlubit.
Šumný Náchod (1999) (TV film)
Doma je doma, a co je doma, to se počítá :o)
Neviditelní (2014) (seriál)
Tak jsem to nějak tak dokoukal. Dalo by se říci se zapřením. Z počátku tam byl i náznak nějakého humoru, jako Laušman a Jeziny, ale postupem času se z toho stala nudná fraška ... A na závěr přijde konec, na jednu stranu úleva na druhou, kde jsou?