Recenze (1 406)
Fakjů pane učiteli (2013)
Tak je to další příklad toho, že i otřepané téma se dá slušně zpracovat :o) a ani se nechce věřit, když je to z Germany dílny. Úplně jiný svět, svižnost, hudba, herci, prostě 2 hodiny utečou, ani nevíte jak :o)
Bibi Blocksberg: Tajemství modrých sov (2004)
Bibi s kouzelnickou biblí se v prach obracíš, amen ...
Strážci - Watchmen (2009)
Tak moje hodnocení bude asi tím, že jsem nikdy nebyl nikdy zabořen do komiksů. Jinak bych tomu asi dal plnej level. Takhle jsem si často říkal, co to jako kur... je? :o)
Pár nenormálních aktivit (2013)
No, že by tohle téma fekální téma bylo vyždímané si nemyslím. Jen to asi nemůže dělat každej jouda, co udrží tužku a kameru.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Další pokus a zase nic. I když trošičku jsem si místy koutky cuknul, ale na to jak se to celé tvářilo humorně, pohádkově, to bylo o pocitu pohasínajících hvězd. Tady už se asi opravdu nedočkáme pohádek jako za mlada ...
Utržený ze řetězu (2005)
Nevím, ale ani chlup, ani tik, ani srk, ani brk ... prostě nic, co by stálo za to, se u toho rozplývat. Příběh by se možná dal, ale chyběla tomu šťáva, a hlavně hodně kulhala doprovodná hudba, bez které nikdy není film celým filmem.
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
A co bych jako asi čekal? že dostanu odpověď? Od Lynche? :o))
Svatba na bitevním poli (2008)
A tak jsem trpěl a trpěl, a protrpěl se ke konci, a už teď ani nevím o čem to vlastně bylo. No, v celku vzato, asi o nějaké svatbě na poli?
Zločin (2011) (seriál)
Tak nějak jsem se sekl s Dánským protějškem, neb Seattle asi v Dánsku neleží :o)) To když jsem si myslel, že v pilotním dílu čumím na Dánský originál, ale pravděpodobně jsem se sekl správně, neb Mireille Enos je extra třída, a v roli "šílené" detektivky ji asi jen tak nikdo nepřekoná. Její předtucha, její pohled, její stavy. Malá, drobná, co rozseká každého, kdo se jí postaví do cesty ... Tak jako správně drzý Joel Kinnaman, bez kterého by nebyla dvojka dvojkou ... a hudba, lidi, krev, každý je podezřelej. Krimi, která ví co chce, ví co má nabídnout, ví koho zatajit, utajit, a zahrát si s divákem hru na nervy. A scéna s objevením jezírka s oranžovými pytli je asi nejmagičtější záběr ... PS: Twean Peaks je sice jiná liga, na kterou se nezapomíná, neb je to dílo, které vyrije do mozkové kůry jedno velké nepřehledné bludiště. Přes které se již blbě překračuje, ale The Killing je stejný zločin na duši a překročil ... uf :o))
Bitva o Los Angeles (2011)
Bý to v roce 1952, tak dobrý. Na rok 2011, to si snad někdo dělá pr...? No jasně, že jsem neměl sílu to dokoukat ...