Recenze (1 406)
Putování s dinosaury - Gigantičtí ještěři - Země obrů (2003) (epizoda)
No, animačně je to trošičku kostrbaté, ale je to přeci již nějaký pátek dozadu. Dnes by to zase bylo o něčem jiném, ale i tak fascinující dokument.
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
No, animačně je to trošičku kostrbaté, ale je to přeci již nějaký pátek dozadu. Dnes by to zase bylo o něčem jiném, ale i tak fascinující dokument.
Putování s dinosaury - Gigantičtí ještěři (2003) (seriál)
No, animačně je to trošičku kostrbaté, ale je to přeci již nějaký pátek dozadu. Dnes by to zase bylo o něčem jiném, ale i tak fascinující dokument.
Putování s dinosaury - Monstra pravěkých oceánů (2003) (seriál)
Hodnotím animaci a dinosaury, takže za 4 ....
Slepičí úlet (2000)
No, a pak si dejte slepičí polívku :o)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Musím zopakovat, co jsem řekl u prvního dílu :o) Hellboy je sympatický akční hrdina, i když je v celku dost nesympatickej :o) ale jen díky němu je tento akční film, opravdovým akčním filmem.
Tři mušketýři: Královniny přívěsky (1961)
Vím, že jsem viděl všechny možný mušketýry a že všechny mají to své jedinečné mušketýrské kouzlo, tak jako i tento ...
Hoří, má panenko (1967)
Zde vepsaný obsah pro tento film je vystihující ... tak jest, a nemám co bych dodal :o)
Kamarádi - Série 2 (1973) (série)
Hudba mi zní v uších dodnes, tak jako slovo "váleček" :o)
Kamarádi (1969) (seriál)
Hudba mi zní v uších dodnes, tak jako slovo "váleček" :o)