Recenze (176)
Maják (2019)
Opravdu kvalitní psychohoror s podstatou dokonalého šílenství
Dracula (1992)
Nejlepší ze všech Dráculů a že jsem jich viděla, je to zpracováno až autenticky jakoby podle zkutečnosti s vynikajícím obsazením
Gauneři (1992)
Výborná krvavá krimi komedie, tak jsem se dlouho nezasmála. Pan Růžový to prostě jistil !
Enter Nowhere (2011)
Fantastická hra s časovým paradoxem, velmi působivé sci-fi drama.
Baby Blues (2008)
Nedivím se, že někdo ze 4 dětí zešílí.
Smrtící bumerang (1996)
Nepředstavitelně lidské a oduševnělé drama
Místo splněných přání (2017)
Velmi zajímavý námět a doslova jak ze života. Člověk, který chce dosáhnout za každou cenu své přání se pozvolna vzdaluje od ceny, kterou by za to dal a vrátí se k tomu být důstojným člověkem
Zajatci času (2017)
Příjemné sci-fi s hrátkami času. Tento žánr miluju.
The Divide (2011)
Vynikající klaustrofobní šílenství.
Nesmrtelný (2015)
Výborny nápad zasazený do sci-fi thrilleru s příjemným happyendem. Rozhodně neurazí, ale ani nepoučí, prostě milá oddychovka.