Recenze (38)
Meru (2015)
Skvělý dokument, kde si jdou tři sympaťáci za svým snem. Sledovat jejich odhodlání bylo napínavé a Renan Ozturk je fakt neuvěřitelnej borec!
Sugar Rush (2005) (seriál)
Výborný odreagování na všední i nevšední večery :)
Skrytá identita (2006)
I love you Leonardo.
Ten nejlepší (2000)
Dost mě překvapuje to hodnocení ostatních!!!
Nabít a zabít (2006)
Po pravdě jsem si pipinkovsky myslela, že jakmile se Josh Hartnett přestane producírovat v ručníku, nebude už moc o co stát....Jenže to nebyla pravda, bylo :) Tyhle nečekaný a překvapivý "vyvrcholení" mě prostě baví!
Pyramida (1996)
:-DDD
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
zkrátka musim dát pět...nehorázně mě baví ta přehnaná přehnanost a nemalou ostrostí a hustotou nabytá atmoška :)
Malá Miss Sunshine (2006)
tyjo...až takovej doják na mě :)
Ali G Indahouse - Film (2002)
WICKED! WICKED!
Okrsek 13 (2004)
opravdu jsem se bavila od začátku do konce...