Poslední recenze (3 906)
Holky na obzoru (1989)
Velká stupidita, která nedávala smysl. Ale tak nějak jsem to čekal. Sandlera nepovažuju za takový odpad jakým ho hodně lidí hodnotí. Nicméně tady se moc vtipu nedostane, i přes to že filmové postavy jsou stand-up komici. Strašně dlouhý film, který se táhne ale snaží se nenudit tak že každých 15 vteřin dají nucený většinou nevtipný vtip. Překvapilo mě že tu hrálo celkem dost budoucích režisérů. Nicméně se jedná o lehce podprůměrnou kravinu na jedno zkouknutí.
Forest of the Damned (2005)
Vůbec ne špatné. Film je sice téměř amatérský ale v něm vidět snaha. Stále se v něm něco děje, sem tam násilí a nahé baby. Takže nuda se nekoná. Horší to je s hercema kteří byly byly strašně špatní, hlavně ten mladej hubenej vocas, který křícel jak holka. Ostatní taky žádná sláva. Savini s vykulenýma očima byl dobrej a i když jeho motiv nedával moc smysl tak byl aspoň zábavný. Gore bylo málo ale nebylo špatné a masky taky celkem šli na to jaký film měl rozpočet. Sem tam vykoukne atmosféra lesu zahaleného mlhou. Roberts je spíše béčkař ale jeho filmy nejsou vyloženě špatné jen se od nich nesmí moc čekat. U tohohle jsem se celkem bavil ale není to zase nic extra. Lepší průměr.
Jackass: Volume 2 (2002)
Po letech si sjíždím tuhle partičku oslů. Poslední díl co jsem kdy viděl bylo asi před 10 lety, a byl jsem zvědaví jestli se film bude stále držet a budu se bavit jako zamlada. A ano bavil jsem se. Sice některé scénky byly už lehce otřepané, ale do teď JAckass nebylo překonáno, některé kousky byly fakt nechutné. Bylo tu hodně napodobitelů ale nikdo se nepřiblížil ani trochu a podle mě za to může kamarádství které tu je prostě silné a hlavně jsou Jackassáci sympatičtí. Bavil jsem se stejně dobře jako před lety a teď jdu na další díl.
Poslední deníček (4)
Práce
Nikdy bych nevěřil že mě práce zdrží že se nestačím dívat ani na filmy ale je to tak, nebo spíše viděl jsem plno filmů ale nemám čas se k nim vyjádřit :-) Sere mě to.