Recenze (353)
Království zvěrstev (2010)
Film má pomalejší rozjezd, ale postupně se díky postavě Joshe jako osamělého hrdiny proměňuje v úžasnou studii spravedlnosti.
Futurama (1999) (seriál)
Chytlavá animace, roztomilé postavičky, řešení problémů o tisíc let mimo a absolutní relax.
Řím (2005) (seriál)
Úplně jiný Řím, než jaký nám dosud předkládaly velkolepé historické fresky – Řím umluvený a hravý.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Těžko najít seriál či dílo obecně, které by se víc vyjadřovalo k etickým problémům své doby.
Ztraceni (2004) (seriál)
Čím byla Božská komedie pro 14. století, tím je Lost pro dnešek. Metafora stavu života na počátku 21. století.
Zrzavá veverka (1993)
Nejmagičtější z Medemových filmů, přestože je zdánlivě nejobyčejnější.
Antikrist (2009)
Po dlouhé době pořádný psychoanalytický film dokazující, že psychoanalýza ve filmu není mrtvá a že je stále možné ji zde dále rozvíjet. Temné vrstvy lidského nevědomí opět vyplouvají na povrch, tentokrát v působivé kombinaci s některými postupy spirituálního a horrorového filmu.
V (2009) (seriál)
Hodnocení po první sezóně, jejíž kvalita se ke konci vyšplhala do pohádkových výšin.
Poslední vládce větru (2010)
Skvělý asijský film pro publikum, které chtělo klasickou hollywoodskou povídačku. Film se srdcem. Stačí jen přistoupit na jeho pravidla.
Rosetta (1999)
Odpovědnost za důstojný život v sobě nese i odpovědnost za důstojnou smrt. Těžko najít film, který by autentičtěji zachytil zraňovanou psychiku.