Recenze (150)
Nezvratný osud 3 (2006)
stale to iste dokola...ako cez kopirku a spracovanie tiez nic moc...40%
Nezvratný osud 2 (2003)
Podla mna je to dobre spracovany film aj ked tam chyba velke "vyvrcholenie" na konci ako v jednotke.....ale mne sa pacil. 90%
Nezvratný osud (2000)
Dejovo velmi vydareny film...s dobrou a originalnou pointou a spracovanim tak isto...odporucam 100%
Osudový dotek (2004)
Kutchera ako herca nemusim ale tento film sa vydaril.....mozno aj preto lebo pointa na konci stoji za to....100%
Total Recall (2012)
Vizualne velmi dobre spraveny film na 100%; dej je plytky, nicim nezaujme ako ani hereckymi vykonmi....30%
Bourneův odkaz (2012)
Keby tento film nemal nic spolocne s trilogiou Bourne, tak to mohlo dopadnut lepsie...ale povedzme si: po tej trilogii by bolo tazke natocit nieco lepsie alebo aspon rovnako dobre bez Matta Damona... Je to len slaby odvar ktory sa nepriblizuje Bournovi.....
Bourneovo ultimátum (2007)
Velmi vydareny film!
Bournův mýtus (2004)
Super film. ziadna nuda...a hlavne tam nie su prehnane sceny ako v Jamesovi Bondovi!
Temný rytíř povstal (2012)
Tak toto je iny film ako na co som bol zvyknuty z predoslych serii BATMAN.....a napriek tomu ma ten film dejom "chytil".
Let číslo 93 (2006)
Velmi dobre spracovany film az do konca. Odporucam vidiet