Recenze (150)
Černobyl (2014) (TV film)
Tak toto bol plytky film bez hlavy a paty! Reziser si to mohol aspon po sebe pozriet co natocil. Plno nevysvetlenych veci, Ako, kedy zomrela hlavna hrdinka, co sa stalo s jej dedom, kedy zomrel jej frajer alebo sestra, dcera ako vedela kde je telefonna budka.... film ako by ho robil prvak na VSMU a mal nato len tyzden....naprd zostrihane, nudne, nezazivne, uplne zle!
Tenet (2020)
velmi tazky nelogicky film...ale dobry napad
Lásky čas (2013)
uplne nudne, absolutne nevyuzity potencial cestovania v case!!! Cestovanie v case mali vynechat a mala to byt obycajna romanticka sracka....a nemusel som dve hodiny z mojho zivota stravit pozeranim tejto zlataniny!!! Jedna hviezda za hudbu
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Velmi dobry film...az nezvyk takyto film z dielne Kinga. Pred pozretim odporucam najprv pozriet prvu cast - Ziarenie a idealne je aj precitanie knihy...Ziarenie preto lebo toto je pokracovanie toho filmu a knihu preto aby sa dali lepsie pochopit postavy kvoli lepsiemu vychutnaniu film. Pre mna 95%
Terminátor: Temný osud (2019)
Terminator ako pestunka...som fanusik Terminatora ale od tohoto filmu, na ktorom sa podielal Cameron som teda cakal viac....a to som sa uz usmieval ked prisli k Arnoldovi, ze 20 rokov zil so zenou a vychovaval chlapca a nikto nezistil, ze je robot ;-)) toto by bolo lepsie keby to uviedli ako parodia na Terminatora! A tiez mohli tie efekty, ked skakal zly Terminator urobit vierohodnejsimi! Genisys bol omnoho lepsi film ako toto
Joker (2019)
Riadne depresivny film!
Ad Astra (2019)
Pekne spracovany film bez hlbsej pointy. Skoda toho nudneho konca....
Knight Rider (1982) (seriál)
Z nostalgie davam 5 hviezdiciek...a aj dnes si rad pozriem tento serial...aj ked odstupom casu je to totalna chujovina....ale pripomina mi to detstvo na ORF
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Mojej dcere sa to velmi pacilo...ale ona ma 8rokov. Podla mna nudne sci-fi...ako rozpravka pre deti je to OK. Dal by som lepsie hodnotenie keby sa to nespravalo ako muzi v ciernom ale ako uplne novy film, ktory sa na nic nehra...inac ako men in black je to nuda
Hellboy: Královna krve (2019)
Nechcel som vidiet tento film lebo tam uz nehral Perlman hellboya. A bez neho by to nebolo ono. Ale nakoniec som si ho predsa pozrel....a myslim si, ze Harbour ako hellboy bol jediny herec,v celom filme ktory zahral dobre svoju rolu...bohuzial na taky film je dost malo ked iba jedna postava taha cely dej....