Recenze (4 891)
Pro dobrotu na žebrotu (2014)
Absolútne nesympatická hlavná hrdinka, absolútne sympatický hlavný záporák a fajn inteligentné rozuzlenie.
Nebezpečná známost (2002)
Neurazí, nenadchne. Béčko medzi béčkami, takmer TV film. Na druhej strane, nebolo to zúfalé a ten žáner, kde sa z dobráka vykľuje psychopat, toto si vždy rád pozriem v akejkoľvek podobe.
Lovci myšlenek (2004)
Pekný vyvražďováčik s béčkovým obsadením aj zasadením, ale áčkovým spracovaním. Nechcel by som zažiť nástup do tréningu ako po príchode na ostrov.
Lovec démonů (2001)
Drsný triler o fanatizme v radoch "kvázi" veriacich. Skvelý výkon Paxtona. Ten chlap nie je áčkový herec, ale kde sa objaví, vždy ho rád vidím. A samozrejme Matthew McConaughey, to je už istota. Urobiť to dnes s extra gore efektíkmi, tak by to mohlo mať znovu úspech.
Identita (2003)
Pre mňa fantastické psycho so záverom nie o moc slabším ako v prvom Saw. Toto bola pecka. Film, ktorý vyšvihol a ukázal svetu meno Jamesa Mangolda. Samozrejme obsadenie viac ako dostačujúce od väčších mien ako John Cusack a Alfred Molina, cez dobré vedľajšáky Johna C. McGinleyho, Jakea Buseyho. A samozrejme nesmiem zabudnúť na kedysi slávnejšieho, dnes už zabudnutého Raya Liottu.
Hadi v letadle (2006)
Neuveriteľná ale svieža popcornová blbostička s Furym v hlavnej úlohe a digitálnou háveďou v úlohe záporáka.
Frekvence (2000)
Skvelé, originálne, napínavé do poslednej minúty. Nie famózny ale zato charizmatickí herci v hlavnej dvojúlohe a skvelí doprovod v podobe Noaha Emmericha. Perfektné sci-fi nesci-fi...
Milenec nebo vrah (1996)
Slušný triler s Marky Markom v hlavnej úlohe hlavného hajzlíka. Tento žáner mám rád.
Voskové muzeum (1988)
Trošku zabudnutá ale pre mňa predsa len jedna z legiend famóznych osemdesiatiek.
Dům voskových figurín (2005)
Chcelo to konkurovať Wrong Turnu a Hills Have Eyes, ale nevyšlo to. Paris na to nestačila, lepšia bola vo svojej sextape. Ale gore bol fajn. Taký klasický teengerský vyvražďováčik do kina s popcornom v ruke.