Recenze (4 875)
Frekvence (2000)
Skvelé, originálne, napínavé do poslednej minúty. Nie famózny ale zato charizmatickí herci v hlavnej dvojúlohe a skvelí doprovod v podobe Noaha Emmericha. Perfektné sci-fi nesci-fi...
Milenec nebo vrah (1996)
Slušný triler s Marky Markom v hlavnej úlohe hlavného hajzlíka. Tento žáner mám rád.
Voskové muzeum (1988)
Trošku zabudnutá ale pre mňa predsa len jedna z legiend famóznych osemdesiatiek.
Dům voskových figurín (2005)
Chcelo to konkurovať Wrong Turnu a Hills Have Eyes, ale nevyšlo to. Paris na to nestačila, lepšia bola vo svojej sextape. Ale gore bol fajn. Taký klasický teengerský vyvražďováčik do kina s popcornom v ruke.
Disturbia (2007)
Po prvých transformeroch Shiou druhý najlepší film so skvelým Davidom Morseom. Toto sa mi fakt páčilo. Akcia, napätie, bezvýchodnosť, také moderné síce teenegerské ale zato fajn recyklované okno do dvora.
D-Tox (2002)
Fajn trilerík s fajn obsadením. Taký komornejší Sly. Mne sa páčilo. Béčko jak vyšité, ktoré podporila taká "dusnejšia" atmosféra a slušný kasting.
Cellular (2004)
Vymakaná nervydrásajúca jazda, presný opak Telefónnej búdky, ktorá na to šla precízne a pomaly, toto zvolilo zbesilú akciu za akciou. Bavil som sa.
Americké psycho (2000)
Absolútna pecka, absolútne psycho, absolútne geniálny OST. Toto žeriem.
Americké psycho 2 (2002)
Píčovina, hnus, odpad. Toto je hanba Baleovemu masterpieceu...
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Slabučké, menej úchylné ako prvé dve časti a to kritizujem len ako holý fakt, nie žeby som to vyhľadával. Ale keď to nemá brutalitu, úchylnosť a iné ingrediencie, tak len to tupé 3D je fakt že na hovno. Našťastie som to videl v 2D a v kľude doma, v kine by som si nadával za vyhodené money.