Recenze (52)
Insomnie (2002)
miluju tenhle thriller, jen škoda že je to pouhá okopírovaný a to do posledního záběru norský nebo finský původní projekt.
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
pffff poprvé jsem se nehorázně bavil podruhé mi spousta gagů přišla hloupých ale i tak je to fajn ferrelovská komedie.
Ztraceni (2004) (seriál)
třetí serie drobet zklame ale jak se tak rádo srovnává s hrdinové nevyčpí a neustále překvapuje a baví každou epizodou až do konce poslednío dílu, a divák lituje že už je konec. Bravo tvůrcům. Ale musíte přistoupit na jejich hru s tajemnem a skoro vše se nakonec vysvětlí.
Odvážná hyena (1979)
hmmm... nebýt přespříliš divných východních zvyklostí, jako přehnané emoce, příběh standartní avšak bojové scény které i dnes moc a moc pobaví.
Protektor (2009)
Velice zajímavý film natočen absolutně odlišným stylem.
Hrozny hněvu (1940)
Bez keců plný počet
Carlitova cesta (1993)
Finále bylo skvělé jen nedokáže zaplnit nudu v průběhu celého filmu. Když tento film porovnám s Neúplatní je to slabé. Přesto dobrý film na 3 hvězdy.
Block Party (2005)
Ač nemám hip-hop ani rap moc rád, tady se mi celkem líbil, jo a Michela Gondryho mám rád.
Chuck (2007) (seriál)
To jsem jedinej kterýmu přijde tendle seriál jako reklama na Call of Duty?
Elita armády (2006)
He he Ona: Říkala jsem ti že je můj bratr tvrdý. JCVD: Já vím, ale čekal jsem beton, ne vyztuženou ocel. Po této replice vypínám TV.