Recenze (141)
Rozlučka (2021)
Sranda jak kluci běží jako o život a ta milá slečna je pomalým krokem stále dohání, až předhání. Určitě nedoporučuji ztráta času. Jedna hvězda jen zato, že jsem to vydržel až do konce.
Co jsme viděli, co jsme slyšeli (2021)
Jedno se musí nechat....takový konec by nečekal nikdo 🤦🏻♂️ Nedoporučuju, ztráta času.
Leaving Neverland (2019)
To byla síla! On se vždy prezentoval jako veliký ochránce děti na celém světě. Škoda, že se nedočkal dne, kdy pravda vyšla najevo.
Vyproštění (2020)
Ta první jednozáběrová akce byla nadupaná, ale pak už nic.
Trojí hranice (2019)
Super obsazení, ale to je asi tak vše. Strašně moc tam postrádám více akčních scén. Aha já zapomněl...oni ti herci jsou vlastně kvalitní dramatičtí a hlavně Oscaroví.
Joker (2019)
Tak nějak mohlo být zaděláno na Jokera. Škoda, že tam nebyly vysvětlené i ty jizvy rozřezaných úst. Jinak depresivní atmosféra je zpracována parádně.
Osobní spravedlnost (2007)
Jedna hvězda za téma. Ale to provedení je příšerné. Nedoporučuji
Skleněný (2019)
Ono se to tváří jako kdovíjak chytrý a promyšlený film, ale je to totální cipovina. To snad ani nemohli myslet vážně toto. Nedoporučuju, ztráta času. Jedna hvězda za výkon McAvoye.
Slender Man (2018)
Borka jde lesem a skřípe dřevo, pak hodně rychlý sled střihu typu Kruh(video) a vzbudila se. Další scéna Borka je v domě a skřípe dřevo. A tak to šlo dokola. Bubák nevyvážený, vycucany z prstu. A že to je vykrádaçka všech známých hororu ani nemluvím. Určitě nedoporučuji, ztráta času a peněz.
Amy (2015)
Smutný příběh talentované muzikantky.