Recenze (63)
Julie Lescautová (1992) (seriál)
Ale proč ne? Nejsem ten typ, který fandí kriminálkám, které jsou založené spíše jen na akci a nesnaží se šokovat hrůzostrašnými vraždami. Radši se podívám na pořádnou zápletku a umírněnější průběh. Radši si odpočinu u téhle kriminálky, u které se vyskytne nějaký ten vtip a normální lidské zápletky.
Keith (2008)
Možná proto, že tenhle film dokázal překvapit. Možná proto, že mi vrací vzpomínky. Právě takoví lidé jako Keith, kteří z ničeho nic vstoupí do našeho života, chovají se nesmyslně a ne zrovna dvakrát správně, obrátí nám život naruby.. právě na takové lidi se nedá zapomenout. A Jesse McCartney,ač bych to nečekala, tuhle roli sehrál skvěle. Přirozeně. Krom toho, že se jedná o výjimku mezi omšelými teenegerovskými filmy. Nemohu nic jiného než dát *****
Kletba (2020)
Za konec dávám 4.hvezdu :)) Spoiler: 99% horrorů končí vždycky nějak špatně a pokud skončí dobře, většinou je to tak nějak na sílu a není to ono. Tady mi to naopak přišlo jako skvělé zakončení. (Konec spoileru) A atmosféra, ač samozřejmě spousta věcí by mohla být udělaná lépe a některé věci, nedávaly smysl..člověka vtáhla do toho woodoo světa. Já tuhle kulturu, rituály a vše s tím spojené prostě žeru :)
Komisař Rex (1994) (seriál)
Nostalgie. Tenhle seriál jsem kdysi sledovala s velkým nadšením. I když s přibývajícími sériemi to bylo čím dál tím horší, hlavně tedy bez Tobiase Morettiho.
Konec snění (2004)
Hvězdička za to, že pro lidikolem 13-ti až 14-ti let je to únosné a asi i zábavné
Kopačky (2008)
Už dlouho jsem čekala na nenáročnou komedii, která by mě nenuceně pobavila. Opravdu skvělý a svěží film, který nás zásobuje vkusným humorem. Jason Segel je odborník na hraní sympatických pohodářů a Mila Kunis, ta je prostě božská, k tomu nemám co dodat. Objevují se zde zajímavé charaktery vedlejších postav. Například náboženský fanatik a neustále zhulený surfař. Také mě hodně potěšila zjevná parodie na CSI. Každopádně, nakonci filmu jsem měla děsnou chuť sbalit si kufry a odletět na Hawai!
Kostka (1997)
Z filmu sálala energie a napětí. Konečně nějaký film, který nenavazuje na ostatní a má originální námět. Bravo !
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Obvykle mě pohádky moc nenadchnou, ale tohle je výjimka. Myslím, že na tohle se rád podívá dítě i dospělý, jak jsem tak pozorovala matku, která sledovala se zatajeným dechem. Herecké výkony byly taky skvělé, zvláště má oblíbená dětská hvězda Thomas Sangster. Konec sice nepřekvapí, ale o tom přece pohádky jsou.
Krvavá jízda (2020) (seriál)
koda, že není víc takových seriálů. Jasně, ne všechny díly jsou spešl a originální. Pár ale dílu mě vážně zaujalo, obzvlášť ta "spisovatelská" povídka :)). Každopádně stojí za shlédnutí a velké plus (a 1 hvězda navíc za to), že jsou to epizodické, povídkové jednohubky. Krom toho, že mám prostě slabost pro severskou filmografii 👌
Láska podle předlohy (2007)
Podle mě takový netradiční romantický , rozhodně ne nějaký primitivní. Ozvláštňuje to problematika knížek Austenové, aspoň jsem se o ní a jejich knížkách něo dozvěděla. Ideální pro večer s vínem, když si chce člověk odpočinout, nebo přijít na jiné myšlenky.