Recenze (63)
TRON: Legacy 3D (2010)
Abych řekla pravdu, na tento žánr moc nejsem. Původně jsem se tomuhle filmu vyhýbala, říkala jsem si, že to bude jen další přehlídka audiovizuálních efektů s bezduchým dějem. Ale zmýlila jsem se, protože efekty není to jediné, co může film nabídnout. Krom stylových bojových scén, podmanivé hudby a neokoukaného hereckého obsazení na mě zapůsobil jednoduchý příběh se zajímavou zápletkou. Dosud neznámý Joseph Kosinski se tohoto úkolu zhostil překvapivě skvěle a já jen můžu poděkovat za skvělý zážitek.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Zatím jsem viděla první pár dílů a tohohle seriálu se asi jen tak nepustím. Hodně zajímavý, včetně námětu upírů na syntetické krvi a celkem dobrých hereckých výkonů. I když námět je podobný jako u filmu Twilight. I tak asi letošní nejlepší seriál. Co dodat, letos vedou upíři.
Upír Nosferatu (1922)
Tenhle film jsem si představovala trochu jinak a asi od něj čekala víc. Nějak mi ani neseděla ta hudba, která po celou dobu hrála a někdy zněla spíš jako nějaký novodobější hardcore. Samozřejmě nemůžu popřít, že je to filmová klasika a její význam je veliký, takže tomu nemůžu dát nic jiného než 4*.
Uteč! (2022)
Špatné to určitě nebylo, ale spíš nez horror je to hodně mysteriózní - i když pár nepříjemných scén tam bylo. Nejvíc mě asi štvalo to, že asi od 15.minuty bylo jasné, o čem tenhle film bude a kdo jsou záporáci. Ale konec přece jen nakonec dokázal částečně překvapit.
Valdemarův odkaz (2010)
Měli do žánru přidat ještě "romantický/drama", protože to velká část filmu byla.
V dobré společnosti (2004)
Tento film mě mile překvapil. Předpokládala jsem opět nějaký pokus o komedii, ale tímto jsem Weitzovým Prci prci prcičky naprosto odpustila. Je až překvapivé jaký skok udělali od primitivní až k "dospělé" komedii. Navíc má nepředvídatelný konec, což se taky počítá.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Hodnocení je asi poněkud přehnané, ale u mě tenhle flm spíše taková srdeční záležitost. I když nejde o realistický snímek a s knihou má toho pramálo společného. Ale je to jeden z celkem kvalitních teenagerských filmů. Ráda se k tomuto filmu vracím.
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Paulo Coelho je pro mě bůh. Jeho knihy miluju a Veronika se rozhodla zemřít byla první, kterou jsem od něj přečela. Už tehdy jsem užasla nad tímto příběhem a když jsem se dozvěděla, že se chystá film, netrpělivě jsem čekala. Byla jsem trochu skeptická, trochu i proto, že jsem si Sarah Michelle Gellar jsem si v této roli nedokázala představit. Ale musím říct, že film mě příjemně překvapil, nelišil se moc od hlavního příběhu a myšlenky(jak tomu bývá u mnoha zfilmovaných děl). Myslím, že Coelho se nemá za co stydět.)
V zajetí kouzel (2015) (seriál)
Takový škoda! První série za mě super. Škola pro kouzelníky, šílený kouzla (i sexuální :D), párty fyzikálů, skvělý a dost creepy záporák aka pan Můrák, a snaha dostat se do kouzelné Filorie. 2.serie už ztrácí dech, ale pořád je tam dost zajímavých momentů a baví mě seriál sledovat. 3. a 4.serie? Už sleduju jen ze zvyku a zvědavosti, jak to nakonec všechno dopadne. Ale v podstatě už nemám páru o tom, co se přesně děje, protože tím, jak vymysleli stále nové a nové zvraty, postavy, atd..je to tak překombinované, že prostě ztratíte přehled a hlavně chuť to sledovat. Nebýt té 1.serie, stáhla bych hodnocení maximálně na 2**. Jak říkám, škoda.. Někdy si musím přečíst i knížky, abych zjistila, zda je problém v nich nebo v režisérech a scenaristech :)
Zhoubné zlo (2021)
Konečně! Wan je zpět a v plné síle. Ano, normálně bych dala 4 hvězdičky, ale ono je v dnešní době fakt rarita najít nějaký alespoň částečně originální, dobře natočený a strašidelný horror. Některé scény jsou krásně creepy právě v tom dobrém, Wanovském stylu.👌