Recenze (719)
Schmitke (2014)
Skvělá práce se zvukem a atmosférou. Kéž by se točilo více tak originálních filmů, zvláště u nás. Jedinou vadou na kráse je konec filmu, který vyzní do ztracena.
Everest (2015)
Náramná podívaná. Nejedná se ani tak o adrenalin jako o lidské drama. Možná až příliš vypulírovaný film, přesto jedna z nejlepších podívaných tohoto roku.
Temné kouty (2015)
Druhá zadaptovaná kniha od Gillian Flynn. Ale zatímco Zmizelá atmosférou recyklovanou z Muži, kteří nenávidí ženy až moc, Temné kouty jsou unylou podívanou, která nedokáže vtáhnout do děje. Herci působí, jako kdyby zabíjeli čas mezi rolemi v lepších projektech. Film postrádá napětí i jakýkoliv zapamatovatelný moment. Postavy jsou nezajímavé a budou vám ukradené, a nepomůžou vám v tom ani Chloë Moretz a Charlie Theron.
Kniha života (2014)
Začalo to hezky. Když se však děj přesunul do "podsvětí" animátoři se zbláznili stejně jako postavy. Stal se z toho barevný guláš s rozjívenými vtípky a infantilním koncem.
Teď a tady (2012)
Naprosto zbytečný film o na smrt nemocné a protivné dívce, která je zároveň ale pro všechny báječná a mají s ní nekonečnou trpělivost. Navíc se zamiluje do hezouna od vedle.
Láska na kari (2014)
Bylo to o jídle a hrála v tom Helen Mirren, nemohlo se mi to nelíbit. Příjemná oddechová komedie.
Labyrint: Útěk (2014)
Oproti knize spousta změn, ale tak už to bývá. Kniha byla osvěžujícím nenáročným čtením a stejný je i film. Taková jednohubka na klidný podvečer.
Přestupný rok (2010)
Ona se sice občas chová jako kráva o on jako buran a celé je to předvídatelné, ale asi za to může irská příroda a fakt, že v tom nehraje přeslazená Rachel McAdams, ale mně se to líbilo.
Zachraňte pana Bankse (2013)
Výborný herecký koncert. Šarvátky mezi velikášským a rozverným Tomem Hanksem a upjatou a břitkou Emmou Thompson mě bavil od začátku do konce. Jedná se spíše o konverzační film, prokládaný flashbacky na dětství hlavní hrdinky (prodchnuté smutnýma očima Colina Farrella - zase), které byly zřejmě důležité pro pochopení P. L. Traversové, ale podle mě dostávaly až příliš prostoru a to ještě v té nejsentimetálnější a nejvíce přeslazené podobě, což celý film sráželo dolů.
Strážci Galaxie (2014)
Osvěžující a vtipné. Více takových, Marvele.