Recenze (282)
Star Trek: Podivné nové světy - Hegemonie (2023) (epizoda)
Solidní 4 a půl... Klidně to mohlo být i za 5, moc nechybělo...
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
O neco lepší, než ten crossover s animákem, ale ne o moc... Klingoni teda zklamali hodně, to si mohli tvůrci odpustit z nich udělat tohle... Kdyby jim tam dali nějaký drsný metal, tak by to bylo vtipné a trefné, takhle to bylo vyloženě trapné... Závěr s Uhurou potěšil...
Star Trek: Podivné nové světy - Pod pláštěm války (2023) (epizoda)
Tak tenhle díl je skvost... Pravděpodobně nejlepší díl SNW doposud... A ten konec!!! Uf... Tohle já fakt můžu...
Star Trek: Podivné nové světy - Tamhleti staří vědci (2023) (epizoda)
Je fakt, že ve ST se vždy objevovaly díly, které je třeba nebrat vážně, ale tenhle crossover mi nesedl o nic víc, než díly jiných ST, kde se objevil třeba Q... Nic proti komediím, ale tohle bylo slabé a dementní... Aspoň vím, že animák můžu s klidem vynechat.
Star Trek: Podivné nové světy - Ztraceno v překladu (2023) (epizoda)
Slabý díl, který mi moc nesedl...
Star Trek: Podivné nové světy - Ke hvězdám přes překážky (2023) (epizoda)
Dialogy, dialogy, dialogy! Takhle to má vypadat... Tyhle díly ze soudní síně jsem měl ve Star Treku vzdy rád a tenhle se povedl... Typickej starej dobrej ST... Váhal jsem mezi 4 a 5, ale dám tomu dnes za plný počet...
Star Trek: Podivné nové světy - Přerušený kruh (2023) (epizoda)
Zatím asi druhý nejslabší díl SNW, který má blíž spíše k Picardovi... První sezona byla super, tak doufám, že se druhá nepoveze ve stylu tohoto dílu.
Popelka (2011) (TV film)
Z naprosto mizerného očekávání celkem slušné překvapení. Vtipné a s příjemnou stopáží.
Muž z Ria (1964)
Tenhle film je prostě pecka i po 60 letech... :-)
Halloween 5 (1989)
TVL... To byla ale slátanina...