Recenze (49)
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Naprostý masakr! :-) Hrůza!
Zločin (2011) (seriál)
1. série 90%, 2. série 100% V zajímavostech jsem se dočet, že po dvou řadách byl seriál zrušen a pak znovu obnoven. Proto mám strach si 3. řadu pustit. Pokud by to ukončili po dvou řadách, určitě bych na tento seriál vzpomínal jako na výjimečný!
Dexter (2006) (seriál)
Forever Alone!
Hořící keř (2013) (TV film)
Ve všech směrech nádhera! Takhle to má vypadat.
Jeden musí z kola ven (2011)
Krásně vypadající a napínavé, ale taky bohužel mírně chaotické špionážní drama s výbornou hudbou a patrně nejkrásnějším průstřelem hlavy ve filmové historii. :-)
Mise (1986)
Konečně jsem si udělal čas na zhlédnutí zde tolik vychvalovaného snímku a nestačil jsem se divit. První polovina totální nuda a sotva se v té druhé dají věci trochu do pohybu, je konec. A hudba? Na Morriconeho průměr! (jsem jeho fanoušek) Abych tomuto filmu mohl dát 5*, musel bych být silně až fanaticky věřící. A to díkyBOHU nejsem. :-)
Kajínek (2010)
Velká škoda, že Jákl musel vystříhat 40 minut materiálu, aby se vešel do stopáže 110 minut. Sice případ Kajínek zná v této republice každý, ale myslím, že scény jako rekonstrukce střelby a výpověď svědka který celou vraždu sledoval z okna své cely by filmu pomohly. Co ovšem tvůrcům neodpustim je jejich připosranost použít skutečná jména policistů a soudců zapletených v případu. P.S. Táňa vypadá skvěle.
A-Team: Poslední mise (2010)
Nenadchne ani neurazí. Vyšumí.
Strážci - Watchmen (2009)
Skělé grafické zpracování, skvělý soundtrack, skvělé monology Rorschacha (film jsem viděl s českým dabingem a považuji ho za výborný), vtipné narážky na americké politiky ať už bývalé nebo současné a nádherná temná atmosféra, která mi chvílemi připomínala tu z počítačové hry Max Payne (nikoli filmu) a to se zatím žádnému filmu nepodařilo. Možná o kousek delší, ale v tomto případě to je pouhé hledání pihy na kráse. Řadím tento snímek na druhé místo mezi komiksovými filmy, těsně za SinCity.
Černá labuť (2010)
Wrestlera a Requiem za sen stavím výš. Co je ale dokonalé, je výkon Natalie Portman.