Recenze (2 133)
Ztracené město Z (2016)
Na to, jak to bylo dlouhé, to řeklo málo a to málo bylo nepřesvědčivé. Spíš nuda, 60%.
Zábava, zábava (2018)
Natočeno zcela věrohodně a poutavě, prostě jsem koukal a skoro nedutal. Drsné, reálné. 80%.
Vyšší princip (1960)
Ani jsem nečekal, že mě to tak dostane. 80%.
Přepadení vlaku z Pelhamu (1974)
Slušná poutavá podívaná i s trochou toho humoru, povedená hudba. 75%.
John Lee Hooker, bluesový příběh (2001) (TV film)
Průměrný dokument, který ukazuje spíš zestárlého umělce, než se víc zabývá jeho životem. 65%.
Moulin Rouge (1952)
Včera jsem dočetl knihu a tak se mi film těžko hodnotí, protože kniha je mnohem obsáhlejší a film je v mnohém zkratkovitý. Snad bych řekl, že vidět film a neznat knihu by ani moc nešlo. Film není špatný, ale na výbornou knižní předlohu prostě nemá. 70% a na hraně 4*.
S nasazením života (1993)
Průměrné, často i nudící. Clintův drsný výraz rozhodně ničemu nepřidá. 60%.
Klub rváčů (1999)
Díky Fincherovi jsem pochopil, o co v knize šlo, tu jsem četl před 2 roky a nepochopil. Přesto se jedná o nechudnou úchylárnu ač mám režiséra rád, za toto je tak max. 60% (ale těžko hodnotit, vychází z knihy, obsahově a dějově to je dané).
Znovu po smrti (1991)
Pěkná podívaná. Trochu hrůzostrašná pohádka pro dospělé. Pokud je člověk v patřičné nálad a bere to jako oddechovku, není tomu moc vytknout. 70-75%.
Amistad (1997)
Na mě trochu nudné, trochu zdlouhavé, zachraňuje to pár minut v poslední části. 60-65%.