Recenze (77)
X-Men: První třída (2011)
Veľmi kvalitné "pokračovanie", kde vyniká skvelý scénar a neskutoční Fassbender s MacAvoyom. Bohužiaľ kvalít 2 a 3 časti to nedosahuje, ale aj tak sa budete luxusne baviť.
Lucifer - Vše o Evě (2019) (epizoda)
Slušná epizóda a Eve v podaní Inbar Lavi sa mi veľmi pozdáva. Len tak ďalej!
Lucifer - Ach, ty otče malověrný (2019) (epizoda)
Jednoznačne zatiaľ najlepšia epizóda, ktorá ku koncu ukazuje kam / za kým bude Lucifer smerovať.
Lucifer - Tady si někdo četl Dantovo Peklo (2019) (epizoda)
Zatiaľ slabší začiatok.
Brooklyn 99 - Sebevražedný oddíl (2019) (epizoda)
Jednoznačne najlepší sitcom posledných rokov a táto epizóda je toho jasným dôkazom!
Brooklyn 99 - Úchyl (2019) (epizoda)
Ray: Show me the tip Jake: title of your sex tape
Teorie velkého třesku - Série 12 (2018) (série)
I keď posledná séria nebola to pravé orechové, záver sa podaril na výbornú. Veľmi pekné a emotívné ukončenie seriálu, že mi až slzička ubehla.
Teorie velkého třesku - Stockholmský syndrom (2019) (epizoda)
I keď posledné epizódy neboli vždy najlepšie, Lorre a Prady dokázali seriál ukončiť na výbornú. Krásne a emotívne rozlúčenie po 12. rokoch.
Bloodline - Série 3 (2017) (série)
Tretia a posledná séria nedopadla najhoršie. Cítil som sa síce s kvalitou epizód ako na húpačke, ale prvé epizódy mi opäť ukázali ako atmosféra a štýl ktorý Bloodline mal, dokáže človeka pohltiť na celých 50 minút. Bohužiaľ posledné tri epizódy, kedy malo všetko gradovať, nedokázali nadviazať na prvú polovicu série a tým výsledný dojem pokazili, každopádne dôstojné ukončenie seriálu a neľutujem že som sa k nemu čistou náhodou dostal. Kyle Chandler bol vynikajúci od začiatku až po koniec a len kvôli nemu treba dať seriálu určite šancu.
Bloodline - Part 33 (2017) (epizoda)
Škoda posledných troch epizód, ktoré pokazili pekne rozbehnutú poslednú sériu.