Recenze (77)
Brooklyn 99 - Cinco de Mayo (2019) (epizoda)
Opäť sa raz ukázalo prečo je Brooklyn Nine Nine najlepší sitcom posledných rokov.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Pozerali sme každý tú istú epizódu?
Teorie velkého třesku - Mateřská peripetie (2019) (epizoda)
Najlepšia epizóda tejto série!
Bloodline - Part 27 (2017) (epizoda)
Opäť kvalitný diel. Nemôžem si pomôcť, ale atmošku im hltám aj s navijákom.
Strážci - Watchmen (2009)
WOW.
Bloodline - Part 26 (2017) (epizoda)
Tretia epizóda už síce nemala také grády, ale atmosféra sa opäť dala krájať.
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
...čakanie je u konca...
Hra o trůny - Rytíř Sedmi království (2019) (epizoda)
...ticho pred búrkou... koniec je blízko... a ja dúfam, že to zvládnu ukočírovať so cťou.
Návrat do budoucnosti (1985)
Jendotka ma z tejto scifi trilógie bavila asi najviac. Hlavné postavy si okamžite zamilujete a keď pozeráte film o 35 rokov neskôr ako ja, tak vás pochytí aj poriadna nostalgia. Stále nerozumiem, prečo má tento titul toľko rokov obchádzal.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Druhé pokračovanie má veľmi zaujímavo napísaný scénár pri ktorom sa človek nemôže nudiť. Som síce 30 rokov pozadu, ale tomuto nič iné ako 5 hviezd nemôžete dať. Sympatické postavy zostali, scénar sa vylepšil a hľa, kvalitné pokračovanie je na svete! good job!