Recenze (50)
Bůh masakru (2011)
Jasná ukázka toho, že ne každá, dobrá divadelní hra, se dá adaptovat v dobrý film.
Zlo mezi námi (2003)
Asi mám trochu velkou slabost pro severskou kinematografii. Opět naprosto nádherný film. Dobro vždy zvítězí nad zlem.
Hořký měsíc (1992)
Krása,láska,lítost,nenávist a mnoho dalších pocitů které se ve mě střídali. Asi si tam každý musí najít něco ze sebe a pak ten film prožijete mnohem víc intenzivně. Zbytečně násilný konec ač nečekaný nemění nic na tom že to byl skvělý film.
Chata v horách (2012)
Asi sem se na to neměl dívat zkouřenej :D Lesní duch vs Assassins Creed : Apokalypsa :D
Osm a půl (1963)
Velmi abstraktní Fellini ve skvělé autobiografii o tvůrčí krizi. Pro mnohé může být podání nesrozumitelné nebo nesmyslné a pokud se člověk nedokáže nějak ztotožnit s hlavní postavou těžko film příjme.
Alphaville (1965)
1984 v podání nové vlny nic víc nic míň!
U konce s dechem (1960)
Nová francouzská vlna, točení bez scénáře a výsledek ? těžce vydřených 90 minut aby to mělo aspoň metráž celovečerního filmu. Poměrně nudný film. Francouzské itelektuální filmy které si hrají na něco víc tím jak jsou bez pravidel v čem neshledávám žádné umění!
Velké nesnáze v Malé Číně (1986)
No dalo se s toho vyždímat mnohem víc mělo to docela zajímavý potenciál :D
Spiderman (1994) (seriál)
Stále nejlepší zpracování spider-mana mimo komiks hlavně tady ty příběhy žeru nejvíc :) a propojení s ostatními Marvelovskými postavami !!! nejlepší !!!
Temný rytíř povstal (2012)
Těžko hodnotit jako samotný díl na předchozí díly to rozhodně neztrácí a jako ukončení série to je naprosto v pořádku.Takže hodnotit stejně jako předchozí díly dávám 5.